joi, 9 iunie 2011

1 iunie

Dupa ce ca n-am mai scris de o vesnicie, vin si cu intarziere de o saptamana sa povestesc despre activitatile noastre de 1 iunie. Am inceput cu avant, de pe 31 mai, cu serbarea de la gradinita (pentru ca atunci era disponibil fotograful). Educatoarea a avut mila de bugetul nostru si ne-am incadrat in 50 lei cu toate cheltuielile - o revista a grupei Bambi, cu copiii si diverse poezioare, teme de vacanta, jocuri si invataturi (asta drept cadou pentru fiecare copil), pentru tort, prajituri si sucuri, completarea costumatiei de 8 martie la baieti cu o esarfa, iar la fetite cu sortulet si panglici, iar restul, a fost cadoul educatoarelor si ingrijitoarelor. Chiar rezonabil, zic eu, desi cheltuielile nu s-au oprit aici, caci a mai costat 32.5 lei dvd-ul cu filmarea serbarii + 3 poze.
Copiii au fost tare dragalasi, au spus poezii, au cantat si dansat, iar piesa de rezistenta a fost Polka, unde la final, fetitele s-au asezat in bratele partenerului.
Doar ca serbarea a fost disturbata putin de parintii care isi tot chemau copiii ba sa le mai aranjeze costumatia, ba sa le sufle nasul, asta in timpul desfasurarii serbarii, pana cand unii au vrut si apa sau la baie. S-a facut o mica pauza si apoi lucrurile au continuat normal. La sfarsit a venit tortul, cu artificii, iar pe el era scris "Ramas bun, grupa mica!" si asa m-am emotionat, incat cu greu mi-am stapanit lacrimile.












 A doua zi, chiar de 1 iunie am participat la o intalnire la locul de joaca Lollypop, cu mamici si copii membri ai forumului Desprecopii din Piatra Neamt. A fost tare frumos, copiii s-au jucat pe acolo, au avut prajituri si sucuri (sponsorizare), au fost pictati pe fata, au dansat, un fotograf profesionist a facut poze, Laura (care a organizat tot evenimentul) a facut si un concurs cu premii pe care era inscriptionata sigla DC, cu intrebari despre site.






Dar, ghinionul nostru a fost ca pe Denis l-a apucat chiar in dupa-amiaza aceea o diaree, incat am stat mai mult pe la baie cu el. A facut destul de des, incat s-a si iritat  saracutul.
Acum e bine, desi nu pot sa zic ca scaunul e normal, caci inca ia tratament. Azi a avut lapte la gradinita si dupa pranz, capsuni. Sper ca nu il vor afecta; abia astept sa-l iau si sa vad cum mai e.
Suntem tare nerabdatori sa plecam la mare, ceea ce se va intampla maine seara. Eu nu mai am stare la servici, el nu mai vrea la gradinita si cu chiu cu vai il conving sa mai mearga inca o zi si inca o zi. Dar a mai ramas ziua de maine, cand daca n-o sa vrea nicicum, are cu cine sta, caci Catalin e liber.

Un comentariu:

  1. Ghidus copil aveti ... si-o tineti numa'-ntr-o petrecere! Concediu placut si astept pozele de acolooooo ....

    Pupiciiiiiii.........

    RăspundețiȘtergere