joi, 17 martie 2011

omul destept raceste vara

... asa spune o vorba. si cum eu sunt desteapta foc, m-am hotarat sa racesc acum, cand a venit primavara. Cred ca am luat viroza lui Denis (de fapt sper, ca sa nu-i dau eu lui una noua) si acum sunt infundata, mucoasa si am inceput sa tusesc. Ma tratez cu cate un Paracetmol Sinus seara, cate un ceai la servici si sper sa treaca repede.
Ma bucur ca Denis e mai bine; l-am tinut acasa si lunea asta dupa week-end si inca are faringele rosu. Oricum nu mai tuseste, mucii sunt nesemnificativi si eu continui cu aerosolii doar cu ser si ii dau tinctura de propolis, ca sa-l inzdravenesc de tot.
    Sambata si duminica a fost foarte cald si frumos afara si am iesit in parc. Denis a avut exces de energie pe care cu tot mersul pe jos, alergatura, desenatul cu creta, vorbitul cu oameni pe care nici nu-i cunostea si cate altele a facut, tot n-a reusit sa si-o epuizeze. Abia seara, dupa o baita calda si pentru ca nu dormise la pranz, nu i s-a mai auzit piscuitul (la ora 21). Am facut si o multime de poze frumoase, dar le-am sters din calculatorul de la servici din lipsa de spatiu; poate o sa pun altadata.
   Ieri ne-am luat bilete la mare, la acelasi hotel unde am fost anul trecut (Club Dunarea). Abia astept sa-mi scot parleala pentru anul trecut cand a facut Denis varicela si a trebuit sa stam jumatate din sejur in camera, desi era superba si vremea si piscina si tot de acolo. Acum este varicela la gradinita, a ajus si la grupa lui, dar eu sunt relaxata; ba mai mult, l-am lasat la un vecin care e cu bubite acum si trebuie sa stea in casa, sa aibe si el cu cine se juca. Cam asa stam la momentul asta.

Un comentariu:

  1. Inteligenta mamii!
    Ma bucur ca ai reusit sa-ti programezi concediul de anul asta si Doamne-ajuta! sa veniti bronzati toti 3 !
    Siiiii ...felicitari pentru deschiderea de care dai dovada in cresterea copilului! Nu multi ar fi fost de acord cu joaca in prezenta unui copil cu vaicela...

    RăspundețiȘtergere