marți, 8 mai 2012

de gustibus...

O data cu trecerea timpului, lui Denis i s-au tot schimbat preferintele alimentare. De unde cand era mic manca cu mare placere ficatei, spanac, acum nu poate sa le mai suporte. Dar eu tot incerc sa-l conving sa guste macar si apoi sa spuna daca ii place sau nu. Zicea ca nu-i place telemeaua, dar am luat din piata o telemea foarte buna de capra si oaie, putin sarata si dupa ce a gustat, a tot cerut. Lui ii si place foarte mult cascavalul, casul, cand mergem la piata mereu cere sa guste si mananca o bucata zdravana pe drum.
Am facut sambata si o prajitura cu visine din care a mancat o multime.
Daca am vazut ca ii place, am zis ca am sa mai fac. Eu ma bucur ca mananca bine fructe si legume, ii place salata cu de toate, mananca mere, afine, tot ce e fruct intr-o anumita perioada. Sunt curioasa ce-o sa-i mai placa sau displaca, pt ca imi aminteam ieri ca eu in copilarie n-am suportat spanacul, varza si ardeii umpluti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu